Harry Potter <3

igår åkte vi till stockholm, mamma andreas jag och jens
i stockholm mötte vi sarah och så gick vi till pizza hut o åt
Efter det gick vi vidare till biografen
för att titta på Harry Potter and the Deathly hollows, part 1 <3
Omg säger jag bara!!
nu väntar jag bara på att den kommer på dvd!

IDag hade jag hand om stallet
mocka och fixa mat till hästarna
sedan rida Jessie piggelin <3
efter det tog jag in alla hästarna :)

Nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar
vi ska ju fanktiskt äta potatisgratäng och kött .. mumsi


Mums <3 gillar dock inte att det är näst sista filmen


                                                                                                                           Puss!


Kommentarer
Postat av: annabohman

Gillade verkligen den här filmen! Kalasbra!

Längtar till nästa film kommer, även om det kommer vara sorgligt på sitt sätt.

Inget mer Harry Potter att se fram emot liksom :(

2010-11-23 @ 06:41:49
URL: http://historieromenanka.blogg.se/
Postat av: Lindu

JA det är sant, längtar tills dom släpper DVDn :D så jag kan kolla på den igen! <3 men gillar inte att det är näst sista filmen :(

Längtar också tills du kommer hem! <3

2010-11-23 @ 13:39:05
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0