Globen dag 2

Igår, Torsdag, förmiddag kom jag och Nina till Stockholm och Globen !
Det hände inte så mycket på torsdagen, bara agriahoppet semifinal
och Ryttargalan som vi fick fixa i ordning,
vilket innebar att lägga klickgolv på halva banan i globen
och ställa fram bord och stolar, det var ganska jobbigt..
Sedan när galan var slut, kanske runt 23, fick vi plocka bort allt
bord, stolar och golv och blev klara ganska sent

Idag, Fredag, vart det sovmorgon som tur är :)
Började dagen med att gå lite i annexet sedan plocka fram massa hinder
till agriahoppet finalen och när alla 6 hade hoppat klart
skulle allt sänkas och så till Tränarnas mästare och så fick jag stå på banan
efter det vart det stess ut med alla hinder utom ett och så kom ett equality line hinder
för det var såklart Barbacka höjdhoppninge där John Hickey, Robert whitaker och Pontus Westergren
var med och hoppade, barbacka såklart ;P
Robert Whitaker fick låna en häst av John Hickey så det var ju fösta gången han satt på den också
Det var riktigt skoj att se, dom hoppade ju 189cm högt iaf John och Pontus
ganska högt, speciellt barbacka ;D
Efter det hade vi en paus så jag letade upp Saris <3 och pratade med dom ett tag :D
Sen var det tillbaka till arbete då vi plockade fram en 140 bana
hade den uppe i 15 min för bangång sen fick vi plocka ner hela banan igen.
för det skulle vara invigningssemoni i mellan så när invigningen var klar fick vi plocka fram igen
till stjärnstaffetten där Musse Hasselvall och Helena Lundbäck vann
efter det var det bara att höja och plocka fram några hinder så var det äntligen en inernationell hoppning
Den här gången behövde jag inte stå på banan iaf  :P
efter den klassen var det en kamel som kunde göra galoppombyet i varje eller varanat steg
fett cool asså!
och så blev det 145 hoppning :) min lilla grupp fick dom tyngsta hindrena,  inte skoj
men gick bra att få upp endå ;P haha
men iaf så fick jag stå på banan och den här klassen vann Rolf-Göran Bengtsson
och innan jag började skriva detta blogginläng, som blev sjuk långt, plockade vi fram till fyrspanns träning
och kl 02.00 ska vi plocka bort.. ingen tidig säng gång här inte !!


ett av mina hinder


våran otroligt vackra utsikt från hotellrummet
En arbetsplats!

                                                                                                            Puss från Globen!


Kommentarer
Postat av: Sarah

vänsterställ texten! :)

2010-11-27 @ 09:15:09
URL: http://www.nattstad.se/riktigtsarah
Postat av: sarakarlsson

dom kom aldrig över 189:P så dom hoppa bara 184cm:) jag trodde iaf att dom skulle hoppa över 2m, men fel hästar tuvär:P

2010-11-27 @ 11:10:37
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com
Postat av: sarakarlsson

svar på de du skrev i min blogg:P ja vet att de var robert men kom på de efter att ja publicerat och jag kan inte ändra näör det e publicerat för då loggas min blogg ut:P

2010-11-29 @ 20:31:47
URL: http://sarakarlsson91.blogspot.com
Postat av: Lindu

Ja juste ;p mihi så det kan gå ;)

2010-11-30 @ 17:06:38
URL: http://misslindaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0