Duktiga Flickor

Det går bra nu för min blogg, hade hela 4 läsare i förregår!
Helt galet vad min blogg är populär ;) haha

Nej men idag var jag och sabina duktiga och skrev klart
projektet. Duktiga flickor! Nu ska det bara bli godkänt av
läraren sen är det klart. Hoppas det blir godkänt nu!
Det var ju Jättegod mat idag i skolan så god att jag bara åt
sallad och filmjölk med flingor . . .

När jag åkte hem träffade jag Gabbis på bussen :) Vi satt
och snackade om allt mellan hippologen och bilar.

När jag kom hem var jag ju ganska så hungrig så försökte
tvinga mamma att laga mat åt mig, men det gick inte så bra
fick vänta på att Andreas skulle komma hem från jobbet så
han kunde åka och handla massa till maten.
Och när maten väl var klar, Mums! :D

Nu ska jag plugga lite sen sova.

                                                                                           Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skor, bilder på skor?!

2010-12-15 @ 22:04:15
URL: http://www.nattstad.se/riktigtsarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0