13 December

Jag har varit så himla dålig på det här jag vet
Men jag vet inte har bara inte haft lust att skriva

Men iaf så var jag och mamma och köpte dom
första julklapparna i lördags :)
och jag måste säga att jag gillar inte alls denna
julklapps handling, as kallt när man är ute
och asvarmt när man kommer in i affären!
Nästa år ska jag börja handla mina julklappar
mycket tidigare, typ oktober eller nått.

....

Igår hade vi kalas för bror min, här om veckan
fyllde han 17 år! Grattis på honom.
Men iaf så var det kalas och vi bakade såklart
massa mums så som budapest, kladdkaka,
knäck och saffrans butterkaka.
snacka om att man blev lite tjockare igår.

....

Idag var det Julshow i på jälla :)
och den var ju helt okej,
och ännu bättre med gröt till lunch, mumsa ;)
Sov på bussen hela vägen hem, tur att Sara var
där och väckte mig annars hade jag åkt till v-ås!

Nu blir det lite plugg och sen sova
Är ju ganska så trött!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0