ja då var det tisdag

Vaknade tidigt i morse pågrund av att mamma tjatade på att jag skulle ta hand om hunden när hon hade gått till jobbet. Gick upp åt lite frulle sen en halvlångis med Dollar. När jag kom hem satt jag vid tvn en stund och försökte komma in på Facebook men datorn var sepe! fick lite damp och sen försökte jag plugga lite matte, fick lite damp då med för miniräknaren funkade inte! då rotade jag igenom rummet efter grafritaren och sen gick det bra med matten :).
Nu har halva dagen gått och jag sitter och äter äggmackor för resten av familjen äter korv, blää! Ikväll hoppas jag också att jag och Sara är lika duktiga som igår! för vi var faktiskt ute och sprang! Duktiga flickor vi var! :D så nu ska vi väl fortsätta, hoppas, tills vi skaffar gymkort och börjar vara duktiga där.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0